Datum
ADVERTENTIE

Klachtenprocedure

Bij Streekomroep MijnStreek Vandaag hechten wij waarde aan zorgvuldige en eerlijke berichtgeving. Heb je een klacht over een uitzending, artikel of andere vorm van publicatie? Of vind je dat jouw rechten of belangen zijn geschaad door wat wij hebben gedeeld? Neem dan contact met ons op.

Wij streven ernaar om binnen vijf werkdagen een eerste reactie te geven. Indien jouw klacht leidt tot een aanpassing of maatregel, ontvang je daar altijd bericht over.

Om klachten goed te kunnen verwerken en herhaling te voorkomen, leggen wij je melding zorgvuldig vast. Persoonsgegevens worden alleen gebruikt voor de afhandeling van de klacht en worden verwijderd zodra de procedure is afgerond, conform de AVG-richtlijnen.

Kleine correcties zoals een fout in naamgeving of feitelijke onjuistheid kunnen snel worden doorgevoerd. Je ontvangt daar dan ook meteen een bevestiging van. Indien meer tijd nodig is, sturen we in ieder geval een ontvangstbevestiging binnen vijf werkdagen.

Elke klacht wordt beoordeeld op inhoud en context. Daarbij wordt onderzocht of de klacht gegrond is, of dat er sprake is van een journalistieke keuze. We lichten onze beoordeling altijd toe in de terugkoppeling.

Als je klacht gegrond is, zetten wij ons in om passende maatregelen te nemen. Kan er geen wijziging worden doorgevoerd, dan leggen wij uit waarom.

Stuur je klacht naar: klacht@mijnstreekvandaag.nl